Στη θέση του και πάλι.... νέα θητεία για τον Σάκη Κωτούλα. Πρόεδρος εκ νέου του συλλόγου εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας Κοζάνης

Ο Σάκης Κωτούλας για ακόμη φορά φορά επανεξελέγη πρόεδρος του συλλόγου πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Κοζάνης. Δείτε αναλυτικά το νέο ΔΣ. 

Το Δ.Σ. στη συνεδρίασή του την Τρίτη, 2 Ιουνίου 2026 και σύμφωνα με το καταστατικό του, άρθρο 21 παρ. 1,2,3, συγκροτήθηκε σε σώμα με την παρακάτω σύνθεση:
Πρόεδρος: Κωτούλας Αθανάσιος
Αντιπρόεδρος: Τζιλίνης Ζήσης
Γραμματέας: Καρμαζή Ματίνα
Ταμίας: Δεμιρτζίδης Κωνσταντίνος
Μέλη: Γιαννακόπουλος Στέφανος , Δουγαλή Ελένη,
 Μέτσιου Χριστίνα, Γεμπεκλή Θεοδοσία,
 Ευαγγελοπούλου Ειρήνη.

Δημοσίευση σχολίου

4 Σχόλια

  1. Ανώνυμος3/6/26, 11:13 π.μ.

    Της διαπλοκής το κάγκελο γι αυτό Κούλης και πάλι Κούλης......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος3/6/26, 6:51 μ.μ.

    Πώς γίνεται η παράταξη που βγήκε δεύτερη (3 έδρες) να μην έλαβε κανενα αξίωμα στο νέο Δ.Σ., ενώ η παράταξη που βγήκε τρίτη (2 έδρες) να έλαβε και τη θέση του Αντιπροέδρου και του Ταμία;
    Μας δουλεύετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος3/6/26, 7:46 μ.μ.

    Η ΔΑΚΕ (ΝΔ) βγήκε τρίτη στις ψήφους αλλά έβγαλε αντιπρόεδρο και ταμία! Εύγε στους συνδικαλιστές που γράφουν την ψήφο των εκπαιδευτικών εκεί που δεν πιάνει μελάνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος5/6/26, 9:29 π.μ.

    Πάλι συνεργάστηκαν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ
    Ωραία πράγματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή