Το Δ.Σ. στη συνεδρίασή του την Τρίτη, 2 Ιουνίου 2026 και σύμφωνα με το καταστατικό του, άρθρο 21 παρ. 1,2,3, συγκροτήθηκε σε σώμα με την παρακάτω σύνθεση:
Πρόεδρος: Κωτούλας Αθανάσιος
Αντιπρόεδρος: Τζιλίνης Ζήσης
Γραμματέας: Καρμαζή Ματίνα
Ταμίας: Δεμιρτζίδης Κωνσταντίνος
Μέλη: Γιαννακόπουλος Στέφανος , Δουγαλή Ελένη,
Μέτσιου Χριστίνα, Γεμπεκλή Θεοδοσία,
Ευαγγελοπούλου Ειρήνη.
4 Σχόλια
Της διαπλοκής το κάγκελο γι αυτό Κούλης και πάλι Κούλης......
ΑπάντησηΔιαγραφήΠώς γίνεται η παράταξη που βγήκε δεύτερη (3 έδρες) να μην έλαβε κανενα αξίωμα στο νέο Δ.Σ., ενώ η παράταξη που βγήκε τρίτη (2 έδρες) να έλαβε και τη θέση του Αντιπροέδρου και του Ταμία;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας δουλεύετε;
Η ΔΑΚΕ (ΝΔ) βγήκε τρίτη στις ψήφους αλλά έβγαλε αντιπρόεδρο και ταμία! Εύγε στους συνδικαλιστές που γράφουν την ψήφο των εκπαιδευτικών εκεί που δεν πιάνει μελάνι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάλι συνεργάστηκαν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραία πράγματα