Τα διόδια της οργής.... Απούσες οι τοπικές αρχές

Γράψε κάτι, γράψε κάτι για τα διόδια,  μας στέλνουν καθημερινά σχεδόν πλέον αναγνώστες μας καθώς λόγω των μέτρων της πυρασφάλειας,  ταλαιπωρούνται...

Το άρθρο μας....

Καθημερινή ταλαιπωρία το τελευταίο διάστημα για τους σταθμους των διοδίων, με αφορμή την εφαρμογή των έκτακτων μέτρων πυρασφάλειας. Ωστόσο όπως μας μεταφέρουν οδηγοί που κινούνται κυρίως προς Ήπειρο αλλά και Θεσσαλονίκη εγκλωβίζονται καθημερινά σε ατελείωτες ουρές κάτω από τον καυτό ήλιο.

Οι καθυστερήσεις που σημειώνονται ξεπερνούν πολλές φορές κάθε προηγούμενο, μετατρέποντας μια σύντομη σχετικά διαδρομή, σε δοκιμασία νεύρων και αντοχής. 

Το πλέον εξοργιστικό όπως μας μετέφερε μάλιστα αναγνώστηε μας, "είναι η στάση των τοπικών αρχών. Αντί να παρέμβουν δυναμικά για τον εξορθολογισμό της κατάστασης και την αποσυμφόρηση των δρόμων, επιλέγουν τον ρόλο του απαθούς θεατή.". 

Οι πολίτες απαιτούν άμεσες λύσεις, ανοιχτές μπάρες όταν οι ουρές ξεπερνούν τα όρια ασφαλείας και, κυρίως, τοπικούς άρχοντες που θα βγουν μπροστά για να προστατεύσουν την κοινωνία, αντί να κρύβονται πίσω από γραφειοκρατικές δικαιολογίες.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια