Φθορές στον εξοπλισμό του στίβου του σταδίου Κοζάνης, αντίκρισαν σήμερα το πρωί προπονητές που χρησιμοποιούν το γήπεδο. Όπως είδαμε τα εμπόδια προφανώς δέχτηκαν τεράστια πίεση από κάποιο βάρος και άνοιξαν.... Δεν θα θέλαμε να μπούμε στην διαδικασία από πού προήλθε η ζημιά...ας το δουν οι αρμόδιοι.
0 Σχόλια