Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Προγραμματική σύμβαση για την εκτέλεση του έργου «Νησί – Καρπερό»

 


Την προγραμματική σύμβαση του έργου «Βελτίωση Οδού Νησί-Καρπερό» υπέγραψαν ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας Γιώργος Αμανατίδης και οι Δήμαρχοι Γρεβενών Κυριάκος Ταταρίδης και Δεσκάτης Δημήτρης Κόττας.

Είχε προηγηθεί σύσκεψη για θέματα των Γρεβενών με τη συμμετοχή του βουλευτή Αθανάσιου Σταυρόπουλου του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Γρεβενών Ιωάννη Τσακνάκη, του αναπληρωτή Περιφερειάρχη και αρμόδιου για τα τεχνικά έργα Λάζαρου Γκερεχτέ, του Εντεταλμένου Συμβούλου Ενέργειας Ιωάννη Παναγιωτίδη και του Περιφερειακού Συμβούλου Γιώργου Γεωργίτση.

Πρόκειται για έναν δημοτικό οδικό άξονα μήκους 10,75 χλμ. που θα συνδέσει τους οικισμούς των δύο δήμων, θα εξυπηρετεί αγροτικές και κτηνοτροφικές δραστηριότητες, θα μειώσει σημαντικά το χρόνο μετάβασης προς τις δομές υγείας της περιοχής αλλά και προς τον Ε65 και συνολικά θα συμβάλει στην αναβάθμισή της.

Το τμήμα του έργου εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου Γρεβενών έχει μήκος 5,6 χλμ. (Νησί-Γέφυρα Αλιάκμονα) και το αντίστοιχο τμήμα εντός των ορίων του Δήμου Δεσκάτης έχει μήκος περίπου 5,2 χλμ. Επίσης περιλαμβάνει την ανακατασκευή τριών οδών: α) προς πάρκο αναψυχής Νησίου, β) προς Ι.Ν. Αγ. Γεωργίου και γ) προς υδροληψία Αλιάκμονα

Το έργο έχει ενταχθεί στο χρηματοδοτικό πρόγραμμα «Πυλώνας ΙΙΙ». Ο προϋπολογισμός ανέρχεται στο ποσό των 6,3εκ. ευρώ ενώ υπάρχει και επιπλέον δαπάνη για τις απαλλοτριώσεις που θα καλυφθεί από τις πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.






Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια