Στάδιο-Παγίδα στην πόλη μας: Ενώ οι γειτονικοί Δήμοι αλλάζουν ταρτάν...της Κοζάνης αντέχει στο χρόνο....»

Όπως μας μεταφέρουν άνθρωποι που βρίσκονται καθημερινά στο ΔΑΚ Κοζάνης, σε κατάσταση εγκατάλειψης παραμένει ο στίβος του Δημοτικού Σταδίου της πόλης μας, με το ταρτάν να θυμίζει πλέον «ναρκοπέδιο» για αθλητές και πολίτες. 

Ενώ σε όλες τις κοντινές πόλεις και πολύ σωστά εξασφαλίστηκαν κονδύλια τουλάχιστον για αλλαγή ταρτάν, στην Κοζάνη κάπου το θέμα "κολλάει". Θέλουμε να πιστεύουμε πως θα είναι θέμα χρόνου να ολοκληρωθεί η μελέτη ώστε να πάψει η αδικαιολόγητη; κωλυσιεργία.
Το ταρτάν σύμφωνα με μαρτυρίες έχει ξεπεράσει προ πολλού το όριο ζωής του, παρουσιάζοντας έντονες φθορές. 

Η κατάσταση αυτή εγκυμονεί σοβαρότατους κινδύνους τραυματισμούς για τους εκατοντάδες καθημερινούς χρήστες: αθλητές των τοπικών συλλόγων, και απλούς πολίτες.

Θανάσης Τέγος 


Η φωτογραφία από το kozan.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια