Αυτό που όλοι φοβούνταν και προειδοποιούσαν εδώ και καιρό στο Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο (ΔΑΚ) Κοζάνης, δυστυχώς επιβεβαιώθηκε.
Όπως γράψαμε και χθές η επικίνδυνη κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει ο συνθετικός τάπητας (ταρτάν) του στίβου, έφερε και τον πρώτο τραυματισμό.
Αθλήτρια, κατά τη διάρκεια της προπόνησής της, παραπάτησε το απόγευμα της Τετάρτης σε μία από τις ατασθαλίες και εξογκώματα του φθαρμένου τάπητα, με αποτέλεσμα να υποστεί τραυματισμό, βαρύ διάστρεμμα.
Απλοί πολίτες, και άνθρωποι του αθλητισμού της Κοζάνης μας εξέφρασαν ανοιχτά την απόγνωσή τους, τονίζοντας ότι οι αθλητές αναγκάζονται να κάνουν «σλάλομ» ανάμεσα στις κακοτεχνίες για να αποφύγουν τα χειρότερα.
Οι σύλλογοι, οι αθλητές αλλά και οι απλοί πολίτες που χρησιμοποιούν καθημερινά το γήπεδο για την άσκησή τους, απαιτούν την άμεση παρέμβαση.
0 Σχόλια