Παράδοση των νέων εργατικών κατοικιών της ΔΥΠΑ στα Γρεβενά

 




Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026, η επίσημη τελετή παράδοσης νέων, σύγχρονων εργατικών κατοικιών της ΔΥΠΑ στην Κυρακαλή Γρεβενών στους δικαιούχους τους. Την κυβέρνηση εκπροσώπησε η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, κα Νίκη Κεραμέως.


Την Υπουργό υποδέχθηκε ο Βουλευτής της Περιφερειακής Ενότητας Γρεβενών, κ. Θανάσης Σταυρόπουλος, ο οποίος τη συνόδευσε στον χώρο του οικισμού και απηύθυνε σύντομο χαιρετισμό κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης.

Το συγκεκριμένο έργο, το οποίο παρέμενε ανενεργό για πολλά χρόνια, ολοκληρώθηκε με ταχύτατους ρυθμούς, προσφέροντας πλέον μια μόνιμη, ποιοτική και ασφαλή στεγαστική λύση που αναβαθμίζει ριζικά την καθημερινότητα των τοπικών οικογενειών.

Στην τελετή παράδοσης παραβρέθηκε η Διοικήτρια της ΔΥΠΑ κα. Ιωάννα Χορμόβα και η Υποδιοικήτρια της ΔΥΠΑ κα. Τόνια Αράχωβα. Επίσης την Τοπική Αυτοδιοίκηση εκπροσώπησαν , ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας κ. Γιώργος Αμανατίδης και ο Δήμαρχος Γρεβενών κ. Κυριάκος Ταταρίδης, επισφραγίζοντας τη στενή και παραγωγική συνεργασία ανάμεσα στην Κυβέρνηση, την κοινοβουλευτική εκπροσώπηση και τους τοπικούς θεσμικούς φορείς για την επιτυχή υλοποίηση έργων με ισχυρό κοινωνικό αποτύπωμα στην περιοχή.








Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια