Οι νέοι υπάλληλοι, κλάδου Π.Ε. Διοικητικού – Οικονομικού, θα στελεχώσουν τη Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών και τη Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Τουρισμού, αντίστοιχα.
Ο Δήμαρχος τους καλωσόρισε στο ανθρώπινο δυναμικό του Δήμου Καστοριάς και τους ευχήθηκε καλή επιτυχία στα νέα τους καθήκοντα.
0 Σχόλια