Με απόλυτη επιτυχία και πρωταγωνιστές τα παιδιά μας ολοκληρώθηκε ο φετινός ποδηλατικός γύρος στην Καλαμιά Κοζάνης το μεσημέρι της Κυριακής. Οι μικροί ποδηλάτες έδωσαν τον δικό τους ρυθμό, γεμίζοντας κάθε γωνιά του χωριού με ζωντάνια και ενέργεια. Μέσα από τη διαδρομή, οι μικροί μας ήρωες μας θύμισαν την αξία του παιχνιδιού στις γειτονιές, της άθλησης και της ομαδικότητας. Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους μικρούς οδηγούς που έκαναν τη μέρα μας ομορφότερη!

Όπως δήλωσε ο αντιδήμαρχος παιδείας Γιάννης Ιωαννίδης: “Η αγάπη και η επιμονή για την υλοποίηση του αγώνα πήρε σάρκα και οστά, με την εκκίνηση να γίνεται από την Καλαμιά. Αφού διέσχισαν οι ποδηλάτες τις όμορφες κοινότητες των Καραγιαννίων, τερμάτισαν μετά από 35 χιλιόμετρα στο χώρο της εκκίνησης.

Μπράβο σε όλους τους προέδρους και τους εθελοντές των κοινοτήτων που συνεργάστηκαν για το όμορφο αποτέλεσμα, στα παιδιά της ΕΡΑΔΥΜ που για ακόμα μια φορά στήριξαν αθλητική διοργάνωση, στους Αιμοδότες της Γέφυρας Ζωής και βέβαια σε όλους τους ποδηλάτες, μικρούς και μεγάλους, που πήραν μέρος!
Θα μου επιτραπεί η ξεχωριστή μνεία στην προεδρίνα της Καλαμιάς Αντωνία Κυρατσού-Δαγιόγλου αφού η αγάπη της για την αναβίωση του αγώνα, κίνησε γη και ουρανό ώστε να πραγματοποιηθεί!
Όταν είμαστε όλοι μαζί για τον ίδιο σκοπό, τα αποτελέσματα μόνο θετικά μπορεί να είναι”.
Θανάσης Τέγος


0 Σχόλια