Πέθανε σε ηλικία 70 ετών ο υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νίκος Ταγαράς.



Ο υφυπουργός το τελευταίο διάστημα νοσηλευόταν στο Ιατρικό Αθηνών, όπου άφησε την τελευταία του πνοή μετά από μάχη με τον καρκίνο.

Η συγκινητική ανάρτηση του γιου του
O γιος του, Χρήστος, τον αποχαιρέτησε με μία συγκινητική ανάρτησή του.

«Καλό ταξίδι στο ΦΩΣ Πατέρα μου. Ήσουν και θα είσαι ο παντοτινός σούπερ ήρωάς μου. Τώρα θα ξεκουραστείς. Σε αγαπώ πολύ» έγραψε.


Ο Νίκος Ταγαράς (Χιλιομόδι Κορινθίας, 1956) ήταν πολιτικός μηχανικός και βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στην εκλογική περιφέρεια Κορινθίας.

Διατελούσε υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας στην κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη από τις 5 Αυγούστου 2020.



Υπηρέτησε για χρόνια στην τοπική αυτοδιοίκηση ως κοινοτάρχης Χιλιομοδίου (1987-1994) και ως δήμαρχος Τενέας (1999-2002).

Ταυτόχρονα, υπήρξε πρόεδρος της Τοπικής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων (ΤΕΔΚ) του Νομού Κορινθίας (1999-2002), πρόεδρος του Κέντρου Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Πελοποννήσου, αντιπρόεδρος των ΤΕΔΚ Πελοποννήσου, εκπρόσωπος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας στο Νομό Κορινθίας και αντιπρόεδρος του Συλλόγου Μηχανικών.

Από το 2003 έως το 2010 διατέλεσε νομάρχης Κορινθίας.

Στις εκλογές της 7ης Ιουλίου 2019 εξελέγη ξανά βουλευτής Κορινθίας.

Στις 5 Αυγούστου 2020 ορίστηκε υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, στον ανασχηματισμό της Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη.





Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια