Ευχαριστώ θερμά τον Αναπληρωτή Υπουργό Αθλητισμού, Γιάννη Βρούτση, για την άμεση ανταπόκριση στο αίτημα μας να δώσει ολιγοήμερη παράταση έως την Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2025 για την ολοκλήρωση της διαδικασίας ηλεκτρονικής υποβολής αιτήσεων εγγραφής και επικαιροποίησης των στοιχείων των αθλητικών σωματείων στο Ηλεκτρονικό Μητρώο (e-Kouros).
Η ρύθμιση αυτή εξυπηρετεί χιλιάδες ερασιτεχνικά σωματεία της χώρας (6.767 συνολικά), τα οποία ενισχύουν καθημερινά τον υγιή αθλητισμό και στηρίζουν τα παιδιά μας και τη νέα γενιά.
Ιδιαίτερα σημαντική είναι η απλούστευση της διαδικασίας και η μείωση γραφειοκρατίας, καθώς και η θεσμική θωράκιση με τραπεζικούς λογαριασμούς στο όνομα των σωματείων — βάζοντας τέλος στα «σωματεία-σφραγίδες» που για δεκαετίες υπονόμευαν τον αθλητισμό.
Συγχαρητήρια σε όλα τα σωματεία που ήδη ανταποκρίθηκαν και συνέβαλαν σε αυτή τη μεγάλη αλλαγή. Η Πολιτεία στέκεται δίπλα σας και συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα τον καθαρό και δίκαιο αθλητισμό! Περιμένουμε και την παράταση για την αδειοδότηση των γηπέδων !

0 Σχόλια