Από τις αρχές του 2024 εκτός της άμεσης αποκατάστασης των τμημάτων των κατολισθήσεων στην Τ.Κ. Πισοδερίου και στο 11ο χλμ Φλώρινας-Καστοριάς, είχαμε προτεραιοποιήσει ως νέα Περιφερειακή Αρχή την εύρεση χρηματοδότησης για την αναβάθμιση των Μεθοριακών Σταθμών Κρυσταλλοπηγής και Νίκης και για την οδική σύνδεση Τ.Κ. Λαιμού-Διασυνοριακή Διάβαση Λαιμού.
Αρωγός σε αυτό το δύσκολο εγχείρημα και μετά από τις ενέργειες του Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας κ.Γιώργου Αμανατίδη, στάθηκε ο υπουργός Εσωτερικών κ.Λιβάνιος, εντάσσοντας τα τρία υποέργα σε πρόγραμμα χρηματοδότησης από το Υπουργείο Εσωτερικών.
Σήμερα υπογράφηκε η σύμβαση για το πρώτο έργο και θέλω να πιστεύω ότι σύντομα θα δημοπρατηθεί και το εμβληματικό έργο για την περιοχή των Πρεσπών και γενικότερα όλης της Π.Ε. Φλώρινας, της οδικής σύνδεσης Τ.Κ.Λαιμού- Διασυνοριακή Διάβαση Λαιμού.
0 Σχόλια