Και τώρα πιάστε τον..... Φυλακισμένος πήγε στο νοσοκομείο Καστοριάς με φύλαξη, αλλά κατάφερε να γίνει καπνός

 Τεράστια η κινητοποίηση για δραπέτη Αλβανό από το Νοσοκομείο Καστοριάς παρότι υπήρχε φύλαξη στο νοσοκομείο από την αστυνομία. 

Σε εξέλιξη μεγάλη επιχείρηση για τον εντοπισμό του δραπέτη σε όλη την Καστοριά.

Σταματούν δεκάδες οχήματα για έλεγχο – Τον αναζητούν παντού και ψάχνουν για πιθανούς συνεργάτες του έξω από το νοσοκομείο της Καστοριάς.
O κρατούμενος άνδρας, που νοσηλευόταν και τον πρόσεχαν καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας φρουροί, κατάφερε να διαφύγει κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, προκαλώντας αναστάτωση στις αρχές της Καστοριάς.

Απο τον alphafm
 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια