Αυτό δεν θα περάσει έτσι….η διοίκηση του νοσοκομείο Κοζάνης προχωρά σε Ένορκη Διοικητική Εξέταση για την καταγγελία με τη σορό γυναίκας που βρέθηκε εκτός ψυγείου

     



Κατόπιν δημοσιεύματος στα ΜΜΕ ενημερώνουμε ότι μετά από την καταγγελία συγγενών εκλιπούσας στις 14/5/25 σχετικά με «Ανεπαρκή διατήρηση σορού». Η Διοίκηση ως όφειλε προέβη στη διενέργεια Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης. Μετά την κατάθεση του σχετικού πορίσματος η πειθαρχική διαδικασία βρίσκεται σε εξέλιξη και βαίνει προς ολοκλήρωση, κατά συνέπεια αυτού, η Διοίκηση δεν μπορεί να δημοσιεύσει περαιτέρω στοιχεία του φακέλου.

Όσον αφορά την «προβληματική» λειτουργία του ψυγείου νεκροθαλάμου, στο εν λόγω χρονικό διάστημα του δημοσιεύματος, σύμφωνα με τα έγγραφα που διαθέτει η Διοίκηση, η λειτουργία του ήταν κανονική.



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια