Ανοιχτή επιστολή στον Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας για την ένταξη της Ελάτης στο πρόγραμμα «Πράσινες Αγροτικές & Νησιωτικές Κοινότητες...»

 Ανοιχτή επιστολή στον Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας: Τι θα γίνει με το Πρόγραμμα «Πράσινες Αγροτικές & Νησιωτικές Κοινότητες – Νέο Πρότυπο Ανάπτυξης», στο οποίο είχε ενταχθεί και η κοινότητα της Ελάτης του Δήμου Σερβίων Βελβεντού (τότε).

Το κείμενο γράφτηκε βασιζόμενο στην επερώτηση του κ.  Κασαπίδη στη Βουλή των Ελλήνων (το 2017), που επισυνάπτεται.




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια