Χείμαρρος ο πρώην με τα πανηγύρια της ΝΔ... "Πανηγυρίζουν αυτοί που μας έβαλαν στα μνημόνια με τον Καραμανλή"



Θόδωρος Θεοδωρίδης πρώην γραμματέας ΠΑΣΟΚ Κοζάνης 

Πανηγυρίζει η Ν.Δ γιατί σταματά από αύριο η ενισχυμένη εποπτεία της χώρας. Η πραγματικότητα είναι ότι θα ελεγχόμαστε μέχρι το 2059 κάθε εξάμηνο , μέχρι να εξοφληθεί το 75% του δημοσίου χρέους.
Πανηγυρίζουν αυτοί που μας έβαλαν στα μνημόνια με τον Καραμανλή.
Πανηγυρίζουν αυτοί που έτρεχαν στα Ζάππεια και στις πλατείες ως αγανακτισμένοι
Πως αλλάζουν οι καιροί.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια