Ένα σημαντικό έργο για την ασφάλεια και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών . "Ευχαριστούμε τον περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας Κασαπίδη Γεώργιο και την αντιπεριφερειάρχη Δαδαμόγια Κατερίνα για την ολοκλήρωση του έργου", επισημαίνει η κοινότητα του χωριού.


0 Σχόλια