Τα πήραν όλα κι έφυγαν....Διόδια Σιάτιστας: μαζική έξοδος...

 

Όπου φύγει φύγει για τους τελευταίους αδειούχους. Στα Διόδια της Σιάτιστας ο κακός χαμός..." 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια