Από ανάρτηση του Διαμαντή Βαχτσιαβάνου
Ο Ι.Ν. Αγίας Βαρβάρας στο στρατόπεδο Ρωμανέλη. Κάποτε ήταν το κόσμημα του στρατοπέδου και την ημέρα εορτής της Αγίας Βαρβάρας, ήταν το σημείο αναφοράς τους Α' Σώματος, της 9ης Μεραρχίας, αλλά και όλης της περιοχής! Ότι απόμεινε, εγκαταλελειμμένο πλέον στην φθορά του χρόνου! Για όσους περάσαμε από το στρατόπεδο αυτό, ένας πόνος παραπάνω.



0 Σχόλια