Απογραφή-Κοζάνη: Συνέβη και αυτό: “Έδωσαν λανθασμένο κωδικό….”. Συμπολίτης μας μοιράζεται την “περιπέτεια “ που ακολούθησε…

 



Στο κλίμα των ημερών μάς επισκέφθηκε την προηγούμενη εβδομάδα η απογραφέας της περιοχής, προκείμενου να μας επιδώσει τον κωδικό, ώστε να προβούμε σε ηλεκτρονική απογραφή.

Ο κωδικός προφανώς ήταν εσφαλμένος και συνεπώς μετά από πολυήμερη προσπάθεια δεν κατορθώσαμε να συνδεθούμε.

Εδώ και μερικές μέρες λοιπόν καλούμε ανεπιτυχώς, προκειμένου να μας δοθούν διευκρινίσεις (δύο διαφορετικοί άνθρωποι εναλλάξ) στο παράρτημα της Κοζάνης (που διαθέτει τρεις διαφορετικούς τηλεφωνικούς αριθμούς παρακαλώ, με τον έναν εξ αυτών μονίμως "κατεβασμένο") και παράλληλα στα κεντρικά της ΕΛΣΤΑΤ.

Απάντηση δεν έχουμε λάβει από κανέναν έως τώρα...

Μοιράζομαι το συμβάν για να εκφράσω την δυσαρέσκειά μου. Είναι ανεπίτρεπτο, μεσούσης της Πανδημίας, (η οποία μάλιστα γνωρίζει τρομερή έξαρση στην περιοχή μου) να μην έχω τη δυνατότητα να εξυπηρετηθώ ηλεκτρονικά, εν έτει 2021. Όπως διαφαίνεται, είμαι υποχρεωμένη- εξαιτίας της βραδυκίνητης γραφειοκρατίας- να δεχτώ άνθρωπο στο σπίτι, θέτοντας σε κίνδυνο τόσο εμένα και την οικογένειά μου, όσο και τον τελευταίο.

Ευτυχώς που η κυβέρνηση αρκείται στη λήψη... έξυπνων μέτρων (sic), για να μειώσει τη διασπορά. Ευτυχώς!!!


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια